גינות גג מעוצבות

הבחירה לגור בעיר מביאה עמה המון יתרונות, כמו: קרבה למרכזי קניות, תחבורה ניידת לכל מקום, חיי חברה במרחק קטן וכדומה. אך יחד עם הנגישות והנוחות פחות תמצאו מרחבים טבעיים בהם יש עצים, עציצים ונופים עוצרי נשימה. המתגוררים בעיר מרגישים בחוסר ומחפשים אותו בכל מקום, אך אם יש להם גינת גג, הם יכולים לייצר גינות גג מעוצבות, עם סביבה טבעית ונוחה, קרובה מאוד, ללא צורך להרחיק למקומות בהם הטבע צומח בטבעיותו אלא ממש במרחק נגיעה. כפיר פישר אדריכלות נוף דואג לייצר עבורכם פתרון טבעי בגינת הגג שברשותכם, הוא ידאג להתאים צמחים, לאבזור מתאים, התקנת מכרזי השקיה מושקעים ועוד.

 היתרונות שבגינות גג מעוצבות

מלבד היתרון של יצירת טבע ונוף מדהים בגינות גג מעוצבות, יש גם המון דברים נוספים שמייצרים עבורכם ערך מוסף קרוב ונוח. עיצוב הגינות מוסיף בשלב הראשון שדרוג לבית. אם עד עכשיו דאגתם רק לעיצוב הפנים, כעת עיצוב הגג מגבש את הנראות של הבית ומציג אותו באור אחר. מלבד זאת, גם הערך של הבית והבניין בו אתם גרים עולה. בנוסף, החלק העיצובי ייתן לכם תחושה של פרטיות. כשאתם עולים לכיוון הגג, אתם מגיעים למקום מסודר, נקי ומאורגן ורק אתם נמצאים שם. אם יש בניינים גבוהים משלכם ואתם מרגישים שהפרטיות מעט נפגמת, ניתן לבקש מאדריכל הנוף לדאוג לצמחים גבוהים יותר, וכך אתם תרגישו פרטיות מושלמת.

 מתכננים את העיצוב מראש

אחרי שבחנתם את כל היתרונות שקיימים בגינות גג מעוצבות, כעת כל שנותר לכם הוא לעצב את הגינה שלכם, לפי הצרכים והראייה שאתם רוצים וחולמים עלייה. בין אם מדובר בגג חדש או אחד שצריך לעבור שיפוץ, בשני המקרים תהיה אפשרות לעצב נוף מקצועי מההתחלה ועד לסוף. אדריכל נוף יתכנן לכם את המראה, יבחר עבורכם את החומרים בדיוק לפי מה שתחליטו, עיצוב וגימור כמו שתתכננו יחד. חושבים על הקמת בריכה? רוצים לייצר נוף פסטורלי בתוך העיר? עיצוב הגגות ייתן לכם מענה נפלא.

לסיכום, כפיר פישר אדריכלות נוף בעל ניסיון בעיצוב ותכנון גגות משלב התכנון ועד לשלב הביצוע. הוא שם דגש על מקצועיות אדריכלית, עיצוב ותפיסה מרחבית, דואג להתאים את צרכי הלקוח לעיצוב ועוד.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here