עיבוי שפתיים
credit: canva.com

הפנים הן האיבר החשוב ביותר בגוף, מההיבט האסתטי – הן כרטיס הביקור שלנו ומהווים כמקור לשיפוט רושם ראשוני באופן טבעי אצל כולנו, ואף הופכים לסימן ההיכר שלנו במהלך החיים. לכן, אין זה מפתיע כי אנשים רבים בוחרים לתקן פגמים בפניהם במטרה לגרום להן להיראות מושכות ואסתטיות יותר. זה נכון במיוחד לגבי נשים וספציפית לגבי טיפולי עיבוי שפתיים. שפתיים בשרניות ועסיסיות נחשבו מאז ומתמיד לסמל לעוצמה נשית וחושניות, ונשים בעלות שפתיים דקות או נפולות חיפשו פתרון כדי לתקן אותן. כיום, זה אפשרי ואפילו יותר פשוט ממה שנדמה לכן.

מה היתרונות של עיבוי שפתיים?

  • מעניק לפנים מראה נשי, טבעי והרמוני
  • תהליך קליל ופשוט, המתבצע תוך כמה דקות
  • מתאים לכל גיל – למתבגרות, נשים צעירות ונשים מבוגרות יותר
  • טיפול פופולרי וטרנדי במחירים נוחים
  • התוצאות של עיבוי שפתיים נשמרות לזמן ארוך – אין צורך בסדרת טיפולים תכופה
  • תוצאות הטיפול הן הפיכות ולכן ניתן לבצע שינויים ותיקונים

איך מתבצע מילוי שפתיים?

החומר איתו מעבים את השפתיים הוא חומצה היאלורונית, הנחשבת לכוכבת הגדולה של מרפאות וקליניקות לטיפולים אסתטיים. את החומצה מזריקים בעדינות לשפתיים, בתהליך קצרצר שאינו כרוך בהכנה מיוחדת או התאוששות לאחריו. את התוצאות רואים מיד והתוצאה הסופית מתקבלת כמה ימים לאחר הטיפול. הטווח בין הטיפולים הוא ארוך ולכן אין צורך לקבוע טיפולים נוספים מיד לאחר מכן, ובנוסף, החומצה יכולה לשמש לפיסול הפנים ועיבוי שפתיים גם בקרב צעירים וגם בקרב מבוגרים כאחד. מתבגרים רבים מוצאים בחומצה ההיאלורונית פתרון אידיאלי משום שהיא מעניקה תוצאות מיידיות ללא סיכונים מוגברים כשל ניתוחים, והיא יכולה לשפר משמעותית את ביטחונם העצמי.

בחרו בקליניקה המובילה בתחום

בכל הנוגע לרפואה אסתטית, אל תתפשרו. בחרו רק בקליניקה איכותית, עם מטפלת ברמה גבוהה המתמחה בתחום של מילוי שפתיים וטיפולים קוסמטיים נוספים. דוגמה נהדרת לקליניקה כזו היא הקליניקה של ד"ר לאורה חזן, בה מתבצעים טיפולים אסתטיים מגוונים, כולל מילוי שפתיים. שריינו מקום ותוכלו גם אתם ליהנות משפתיים מלאות ומרשימות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here