credit: canva.com

בטון מוחלק לגינה נחשב לסוג של חיפוי מעולה בגלל היתרונות שהוא מביא עימו. הוא חזק ועמיד, קל ליישום ולתחזוקה, בעל מראה נאה, זול, יחסית, לחיפויים אחרים ועוד. ניתן לקבלו במבחר גוונים ודוגמאות. הוא יכול להשתלב היטב עם צמחים וסוגי חומרים בגינה. חברת "החלקות החלקות" עוסקת בנושא וניתן לקבל אצלה מידע רב.

בטון מוחלק לגינה – בטוח לדריכה

בטון מוחלק לגינה בטוח לדורכים עליו גם בימי גשם. הוא חלק ומפולס עם שיפוע מתאים כדי לאפשר למי הגשמים ומי ההשקיה להתנקז לשולי המשטח. ניתן לקבלו בצבעים שונים. יש הבוחרים צבעים ירוקים ואחרים המתמזגים בשטח, ויש אחרים בולטים כמו אדומים ומושכים כדי לייצור ניגוד מעניין. האפשרויות הרבות מספקות גמישות רבה למעצבי גינות היכולים לתכנן קווי עיצוב מגוונים לטובת השלמת מראה גינה נהדר ומושך את העין. מכל מקום, ניתן להניח עליו ריהוט, להרכיב פרגולות, להניח שולחן פינג פונג וכדומה.

תהליך היציקה וההחלקה

התהליך הינו מסודר ונעשה במספר שלבים. צריך לציין, כי הוא קצר יחסית להתקנת חיפויים וריצופים שונים. הבטון אותו יוצקים שונה בהרכבו מבטון שנועד ליציקת בעת עבודות שלד. הוא מכיל כמות גדולה יותר של חול ומלט מה שמונע סדקים ומאפשר עיבוד יעיל ומוצלח. במידה וקיים ריצוף קודם יש לפרקו ולפנות את האריחים. לאחר מכן, יש לנקות את המשטח, ליישר ולהדק. זהו השלב של הכנה ליציקה. עתה יוצקים ומפלסים עד לגובה הרצוי. ממתינים לייבוש ואז מפזרים חומר מקשר בגוון הנבחר. עתה מגיע שלב החלקת הבטון שנעשה באמצעות מכשיר הקרוי הליקופטר. הוא בנוי מכנפיים ולהבים המחליקים את הבטון. במהלך ההחלקה ומיד לאחריה ניתן לייצור את הדוגמאות, לצרוב את הבטון וכדומה. לאחר זמן מבצעים חיתוכים למניעת סדקים ומורחים בסילר לשימור עמידות ואיטום.

שירות מקיף

חברת "החלקות החלקות" עוסקת בנושא ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי מקיף עם יחס אישי הכולל ייעוץ, גימור מושלם, מחירים נוחים עמידה בלוח זמנים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר בתחום אותם הן ישקיעו בכל לקוח המבקש את שירותיהם הנאמנים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here