קרדיט: www.vladihafakot.co.il

בבחירת מכונת עשן כבד, חשוב להבין את ההבדל בין מכונת קרח יבש, ערפל כבד, ומכונת אובך. חברת ולדי הפקות אירועים מתמחה בציוד לאירועים שכולל ייצור עשן איכותי שמספק השפעות מדהימות על האירוע.

מכונות עשן כבד פועלות על ידי חימום נוזל, בדרך כלל נוזל המבוסס על מים, שמתרחב במהירות ולאחר מכן יוצא בכפייה מהזרבובית של המכונה כסילון 'עשן'. האדים המופקים חמים ובעלי לחות גבוהה, וערבוב זה עם האוויר הקריר והלח פחות בחדר מייצר את העשן/ערפל.

יש מגוון עצום ויכולת של מכונות עשן כבד לבחירה, החל מיחידות פשוטות ועד ליחידות בעלות יכולת השפעה מרשימה באירועים. בעוד שתפקוד הליבה של מכונות אלו דומה לרוב מאוד, מכונות עשן איכותיות מספקות לעתים קרובות תכונות נוספות יחד עם 'מחזורי עבודה' גבוהים (שפירושם הזמן שבו ניתן להשתמש במכונה ללא הרף / או דקות ללא 'מנוחה').

יתרונות

  • מכונות עשן כבד קטנות מסוגלות ליצור כמויות גדולות של עשן.
  • קלות יחסית לתפעול.
  • נוזל עשן זמין במגוון אפשרויות.
  • נוזלי עשן שונים מסוגלים ליצור עשן/ערפל עם זמני הפעלה ארוכים, ותצוגה של עשן דק או עבה.

ייחודיות מכונות עשן

למקרה שלא הבנתם, מכונת עשן כבד מאפשרות לכם ליצור עשן מלאכותי סמיך – מהסוג שרואים בסרטים. זוהי גישה מגניבה בתכנון אירועים, כל עוד מקפידים לבחור את המכונה המתאימה.

מכונות עשן איכותיות שמשולבות עם תאורה ולייזרים, מספקות השפעות מרהיבות, שמאפשרות לקהל לראות על הבמה הוא הבזקים מתפצחים שמנקים את החדר מאור עד שכל מה שנשאר זה העשן הלבן הסמיך הזה שנראה כאילו הוא מגיע משום מקום!

האם ניתן להשתמש במי חמצן במכונות עשן?

הוספת מי חמצן למכורות עשן כבד היא גישה בטוחה ויעילה לחלוטין בשימוש באירועים פנימיים, אבל הצוות של חברת ולדי הפקות אירועים מקפיד לבדוק את הריכוזים לפני האירוע, בגישה מקצועית שמבוססת על ותק של שנים רבות בתכנון אירועים.

אז כשאתם שוכרים את השירותים שלנו, אתם נהנים מההשפעות המרשימות של העשן ויכולים גם להיות רגועים שאתם משתמשים בציוד בטוח, עם שירות של צוות מקצועי שבקיא בשימוש נכון בכל סוג של ציוד לאירועים.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here