credit: freepik.com

כל מי שסבל אי פעם משבר ברגל, בעיות בתחושה והשליטה ברגליים, או כל בעיה אורטופדית אחרת. יכול לספר לכם כמה זה חשוב למצוא קליניקה אורטופדית, שמספקת את כל המגוון הרחב של אמצעים וטיפולים אורטופדיים. מקום שתוכלו ללכת אליו ולדעת שאתם הולכים לקבל את הטיפול, הייעוץ והציוד הדרושים.

סדים לרגליים

סדים לרגליים הם מכשירים אורטופדיים המשמשים להגנה ולתמיכה בעצמות ובמפרקים שאינם מתפקדים כראוי. הם עוזרים לקבע את האיבר הפגוע, כדי לשמור על העצם במקומה עד להחלמה מלאה. סד לרגל עשוי לרוב מפלקסטיק או אמצעי קיבוע זמניים כגון גבס קל או רגיל, וניתן להתאמה אישית לכל סוג שבר, של כל עצם מהברך ועד כף הרגל. ניתן להשתמש בסד לרגל גם לאחר ניתוח אורטופדי. לפעמים משתמשים בסדים מיד לאחר פציעה עקב נפיחות של האזור הפגוע. לאחר שהנפיחות יורדת, ייתכן שיצטרכו לשים לכם גבס מלא על הגפה הפגועה.

טיפול לשיקום ההליכה

שיקום הליכה הוא תהליך מורכב הכולל שימוש בעזרים וכלים אורטופדים, לצד סדרות שונות של טיפולים מותאמים אישית לשיקום ההליכה. אמצעים לשיקום הליכה כוללים : מדרסים, מדרסים ביו מכנים, מדרסים לילדים וסדים שונים, אשר אמורים לספק לכם את המשענת החיונית במהלך תהליך שיקום הליכה. על מנת שתוכלו לשפר את ההליכה או לחזור ללכת בהקדם האפשרי.

מדרסים לנעליים

מדרסים לנעליים יכולים לשמש אתכם להשגת מספר רב של מטרות. כגון:  נוחות לבישה יומיומית, תוספת גובה, טיפול בפלנטר פאסייטיס, תמיכה בקשת כף הרגל, הקלה בכאבי כף הרגל והמפרקים מדלקת פרקים, פעילות ספורטיבית, פציעות, אי התאמה באורך הרגליים וסיבות אחרות ואפילו לעיתים לשיקום אורטופדי לאחר אירוע מוחי. קיימים סוגים שונים של מדרסים לנעליים הכוללים:

  • מדרסים מותאמים אישית
  • מדרסים לספורט
  • מדרסים לילדים
  • מדרסים שיקומיים
  • מדרסים לספורטאים

סטרייד אורטופדיה – מקצוענים באורטופדיה

חברת סטרייד אורטופדיה הינה חברה ותיקה ובעלת מוניטין ללא רבב, בתחום האורטופדיה ושיקום ההליכה בישראל. החברה מתמחה בטיפולים אורטופדים שונים, לבעיות שונות ברגליים. אלו כוללים טיפולי שיקום שונים לאנשים שסובלים ממחלות, פציעות או התדרדרות נוירולוגית. בין הכלים האורטופדים שלנו, באתר, תוכלו למצוא מערכות ממוחשבות לשיקום הליכה, סדים, מדרסי ספורט, מדרסים לחולי טרשת נפוצה, מדרסים לאחר שיתוק מוחין, מדרסים מותאמים אישית, סדים לילדים, סדים צבעוניים ועוד. אנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר, או להגיע אל הסניפינו המפוזרים בארץ: בהרצליה, רח' הנדיב 71, בחיפה בצ'ק פוסט ובכרמיאל, ברחוב נפח 34.  אל תהססו, הרימו את הטלפון כבר היום למציאת הפתרון האורטופדי המושלם עבורכם בכוכבית 8363 .

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here