credit Canva

מקצועיות חלק מהותי מהצלחת עסק. כך גם הגינות ומחירים נוחים. עם זאת, לצידם ישנם הפרמטרים הקשורים לשיווק העסק, מיתוגו ופרסומו. בעידן השפע של היום על כל בעל עסק להשקיע גם בתחום זה ועדיף לא לעשות זאת לבד אלא בעזרת בעל מקצוע המומחה בתחום. עיצוב העסק, הן עיצוב הפנים והן עיצוב סביבת הכניסה אליו הם משמעותיים מאוד ויקבעו במקרים רבים האם לקוח יבחר להיכנס, ואם נכנס- האם יבצע רכישה. אותיות מוארות בכניסה, במיוחד אותיות גדולות, צבעוניות שיכולות גם להבהב ימשכו את תשומת לב העוברים במקום. כך מחפשי העסק ימצאו אותו ביתר קלות ואלה שרק עברו במקרה לא יוכלו להתעלם מהשלט המואר ויבחרו להיכנס או לפחות ידעו על קיום העסק.

רוצים סגנון עיצוב כפרי? אל תשכחו את הקירות

הכניסה תמשוך אליה לקוחות אך עיצוב פנים העסק יקבע במידה רבה כמה זמן ישאר הלקוח בחנות והאם יבצע רכישה. עיצוב העסק צריך להיות מתוכנן, להעביר מסר וליצור אווירה מסוימת או חוויה לקונים. אם מדובר למשל במסעדה בסגנון כפרי ואותנטי כדאי לרתום את כל האלמנטים במקום לטובת יצירת אוירה כזו. חיפוי קירות פנים דמוי עץ מיד יקח את הסועדים למקום כפרי וייצור חיבור בין מראה המקום לסגנון האוכל. אם זו מסעדה עם אוכל אתני מאזור מסוים, פריטים דקורטיביים או כלים אותנטיים מהאזור יכולים לתמוך בדבר ולתת חוויה רב חושית.

ליצור אוירה יוקרתית מבלי לקרוע את הכיס

חיפוי דמוי עץ הולך עם פשטות, כפריות ואווירה חמימה. אם אתם רוצים ליצור דווקא את הסגנון ההפוך של ניקיון, קלאסיקה ויוקרה, היום ניתן ליצור גם את התחושה הזאת ומבלי להוציא כספים רבים. חיפוי דמוי שיש לקירות ייצור את התחושה הזאת במחיר נמוך משמעותית בהשוואה לשיש אמיתי. עם חיפוי דמוי שיש אפשר לבחור בדוגמאות רבות, גוונים שונים וישנה ליצרנים שליטה מלאה על הדוגמאות, זאת בניגוד לשיש אמיתי איתו יש תלות מוחלטת בטבע. כמובן שגופי תאורה בסגנון יוקרתי ופריטים שונים יתמכו באווירה היוקרתית ויתנו ללקוח תחושה שנכנס לארמון באירופה. רוצים ליצור אוירה מיוחדת בעסק שלכם? לתת ללקוח חוויה מושלמת? אנו בקריאטיב 360 כאן כדי לתפור חליפה המותאמת באופן אישי לעסק שלכם. צלצלו אלינו עוד היום 048667808

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here