קרדיט PIXABAY

לעיתים רבות אתם מוצאים את עצמכם כל כך עסוקים, לרמה שאין לכם זמן לבצע פעולות בסיסיות בבית כמו לבשל אוכל, לנקות את הבית ואפילו לכבס את הבגדים. הבגדים בבית נערמים לכמויות כביסה שרק המחשבה עליהם עלולה להיות מפחידה. בשביל לפתור את הבעיה הזו, מבלי לעשות מאמץ מיוחד, אתם מתחילים לחפש שירותי כביסה עד הבית. אם אתם מחפשים מכבסה שהיא אמינה, שירותית עם קהל לקוחות חוזר כל פעם מחדש- אוקיינוס ג.ת היא המכבסה בשבילכם.

שירותי כביסה עד הבית באזור המרכז

אוקיינוס ג.ת היא מכבסה הממוקמת בעיר רמת גן במתחם הבורסה. המיקום של המכבסה שנמצא בלב ליבו של גוש דן, קרוב לערים רבות תושבים נוספות כמו תל אביב, בני ברק, גבעתיים ועוד. בזכות מיקום המכבסה, רבים מכל גוש דן מגיעים למכבסה בבוקר לשים את הבגדים שלהם בדרך לעבודה, וכבר באותו עב מקבלים צלצול שמשלוח הבגדים הנקיים מוכן, וששירותי כביסה עד הבית בדרך אליכם. שירות כמו באוקיינוס ג.ת, אין בכל גוש דן!

שירותים נוספים

שירותי כביסה עד הבית הוא אחד השירותים החזקים והפופולריים ביותר במכבסה. יחד עם זאת, הוא ממש אינו היחיד. מבין השירותים תוכלו למצוא ניקוי שטיחים ווילונות בשיטה מודרנית ששמורת על הבד, טיפול קפל על שתשמור על כל בגד בעל כפל, טיפול נגד עש שיגרום לפרפר להפסיק להיות ניזון מהסוודרים שלכם, ניקוי כתמים ספציפיים כמו יין אדום ורוטב עגבניות, טיפול בקרדית האבק ועוד המון שירותים נוספים, שאת כולם ודאי תמצאו באתר שלנו.

כשמדובר במכבסה- רק אוקיינוס ג.ת

אוקיינוס ג.ת אינה עוד מכבסה. המכבסה בעלת המוניטין הגבוה, עשרות הלקוחות המרוצים, השירות המושלם שמתחיל בדיוק בזמנים וממשיך לשירות כביסה עד הבית נמצאת בראש המכבסות המובילות בארץ בעקבות שימוש בחומרים טבעיים ובלתי מזהמים בלבד, הבגד יוצא ממכונת הכביסה עם ריח נהדר ומרקם נעים למגע. כל הטוב הזה, במחירים הוגנים ומשתלמים. אז אם שירות טוב, איכות טובה, שם מצוין ומחירים נוחים אלו דברים שחשובים לכם במכבסה- אוקיינוס ג.ת היא המכבסה בשבילכם!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here