פתחתם עסק חדש ואתם רוצים להצטייד בכל מה שצריך כדי שלקוחות יוכלו מצד אחד להיכנס לעסק בצורה  זריזה ונוחה אך מצד שני לשמור על הבטיחות והביטחון? עם הטכנולוגיות המתקדמות שיש היום בתחום תוכלו לעשות זאת ללא קושי כאשר יש לכם מגוון אפשרויות שניתן ואף כדאי לשלב ביניהן, במיוחד אם זהו עסק גדול עם מספר כניסות.

בקרת כניסה יעילה תיצור תחושה נוחה ובטוחה גם לעובדים במקום וגם ללקוחות או מקבלי שירות שמגיעים למקום. כאמור ישנן דרכים שונות ליצור את הבקרה והסינון בכניסה אך בדרך שתהיה מהירה. ישנן מערכות בקרה חכמות הן לרכבים והן להולכי רגל. לרכבים הבקרה נעשית בכפוף לתשלום (בחניון למשל), זיהוי מספר רכב או באמצעות הנייד. להולכי רגל ישנן אפשרויות רבות לזיהוי כמו ביומטרי, זיהוי קוד בתג עובד ועוד.

דלתות מסתובבות- גם אבל לא רק

דרך כניסה מוכרת למקומות היא דלת זכוכית. הזכוכית נותנת מראה נקי, מאפשרת ללקוח פוטנציאלי לראות את המקום לפני שהוא נכנס ולמשוך אותו פנימה, מה שמאוד משמעותי כאשר זו חנות. ישנם סוגים שונים של דלתות זכוכית אוטומטיות.

דלתות הנחשבות ליוקרתיות ואותן ניתן למצוא במבנים להם חשוב לשדר קלאסיקה ויוקרה כמו מלונות הן דלתות מסתובבות. אם בעבר היה צורך לסובב ולדחוף את הדלת כדי להכנס או לצאת היום דלתות מסתובבות רבות הן אוטומטיות. מעבר לדלתות.

אלה ישנן דלתות הזזה הנפתחות לצדדים או לצד אחד וגם דלתות ציר. הדלתות יכולות להיפתח אוטומטית באמצעות חיישן המזהה שיש גוף כלשהו באזור הדלת (למשל בסופר) או באמצעות זיהוי כמו קוד, תווי פנים או ביומטרי.

קרוסלה היא לא רק משחק ילדים

את הקרוסלה רבים מאיתנו מכירים מילדות כאחד המתקנים החשובים בגן השעשועים, אך הקרוסלה מלווה אותנו גם בתור בוגרים באמצעות שער קרוסלה, אותו שער מסתובב, בין אם באופן אוטומטי ובין אם באמצעות דחיפה ידנית, בכניסה ויציאה ממקומות.

גם כאן ניתן לבחור בין שער שאינו כולל סינון ובקרה, למשל כשרוצים ליצור יציאה מהירה ככל האפשר ממקום, לבין שער עם בקרה המסתובב או ניתן לסיבוב בכפוף לסימן זיהוי כלשהו. בכל מקרה, כל דרך שתבחרו, כדי שמערכת הבקרה, הכניסה והיציאה יהיו יעילות ונוחות חשוב לעבוד עם חברה המתמחה בתחום כמו רום טכנולוגיות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here