קרדיט https://www.studio16.co.il

הסביבה בה אנחנו מתגוררים, עובדים ומסתובבים משפיעה באופן ישיר על מצב הרוח שלנו ועל רמת האנרגיה. לא הייתם רוצים לפתוח ולסיים כל יום עם חיוך? ההשקעה בעיצוב הסביבה היא השקעה בעצמכם. כיום כאשר ספסל רחוב יכול להיות הרבה יותר מעוד פתרון ישיבה נגיש, אין סיבה שתתפשרו על עיצובים סטנדרטיים וחסרי מעוף. חברת סטודיו 16 מכניסה צבע, סגנון ואסתטיקה לנוף האורבני שמקיף אתכם. החברה מציעה אלמנטים פיסוליים שמשמשים לנוי לצד ספסלים מעוצבים ומרחבי למידה. היצירות של סטודיו 16 מוצגות בגאווה בערים מרכזיות בכל רחבי הארץ, בבתי ספר, בפארקים, בשטחים פרטיים וגם בשדה התעופה בן גוריון.

מה זה בעצם ספסל רחוב מעוצב?

ההחלטה לרכוש ספסל רחוב מעוצב מבטיחה שתקבלו הרבה יותר מעוד ספסל פונקציונלי. הספסלים המעוצבים של סטודיו 16 מעבירים מסרים סמויים וגלויים. ספסל מעוצב של סטודיו 16 הוא יצירת אומנות לכל דבר. הספסל החדש יביא עמו סגנון, סטייל ומראה אסתטי. אתם לא תאמינו כמה בקלות עמדת המתנה אפרורית הופכת למעוצבת, מזמינה ותוססת. הנוף האורבני האפור שמקיף אתכם יהפוך מלא חיים. ניתן לתאם גם עיצוב מרחבי למידה עם מספר ספסלים ואלמנטים נוספים.

מה חשוב לבדוק כשמזמינים ספסל מעוצב?

אתם יודעים יותר טוב מכולם מה אתם צריכים ומצפים לקבל. בהתאם תבחרו ספסל נוח לישיבה או ריהוט רחוב שמיועד בעיקר למטרת נוי. בכל הזמנה של ריהוט רחוב חשוב לוודא שימוש בחומרי גלם עמידים שתואמים את האקלים הישראלי. כמו כן, נקפיד לוודא התאמה של הפריטים לתנאים בשטח עם דגש על מידות. ריהוט רחוב הוא השקעה לטווח הארוך. חברת סטודיו 16 ידועה בפריטים איכותיים ששומרים על מראה חדש במשך שנים רבות.

איפה כדאי להציב ריהוט רחוב?

המקום בו תבחרו אתם להציב את ספסל הרחוב המעוצב יקבע היכן תיווצר התקהלות. הספסל יהפוך למוקד למפגש חברתי ואתם נדרשים לתכנן בהתאם את העיצוב של הסביבה כולה. נבחר להציב ריהוט רחוב במיקום שאינו מגביל את התנועה ברחוב ואינו מהווה כל סכנה. נעדיף להציב ספסל רחוב בקרבת פנס רחוב. בכדי למנוע תאונות לא נציב ספסל בסמוך לפתח יציאה מבניין, חנייה או מעלית. יש למדוד היטב את השטח, לוודא בחירה במיקום מוצלח ובמידת הצורך גם להתייעץ עם אנשי מקצוע.

חברת סטודיו 16 מתמחה בריהוט רחוב מעוצב ולכם יש הזדמנות להתקשר ולהתייעץ ללא כל התחייבות. אל תפספסו את ההזדמנות להפוך את הסביבה שלכם למעוצבת, אסתטית ומעוררת השראה. חייגו עוד היום > 054-4256477

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here