מסעדה לבריתה במרכז
קרדיט: angusevents.co.il

לידת הבן או הבת שלכם הולכת וקרבה וההתרגשות בשיאה. עוד לפי שהתינוק נולד, אתם מבינים כמה אחריות יש עליכם, בין אם לעצב את חדרו של התינוק החדש, לעשות לו תעודת זהות ואפילו למצוא מקום לחגוג בו את הבריתה. כשבוחרים מסעדה לבריתה במרכז, חשוב מאוד שהיא תהיה מקום שמח, שכיף לחגוג בו וכמובן שיהיה אפשר סוף סוף לאכול את המאכלים שבמהלך ההיריון לא היה אפשר לאכול. אם אתם עוד מחפשים מסעדה לבריתה, אנחנו מסעדת אנגוס- בית לאירועים נשמח לארח אצלנו. חווית האירוח שלנו כוללת אוכל טוב ואווירה טובה, מה שיגרום לכם לחוויה בלתי נשכחת.

תפריט של מסעדה לבריתה במרכז

מסעדת אנגוס, מסעדה לבריתה במרכז, כוללת תפריט עשיר עם מגוון סוגים של מנות לכל שלב באירוע. באירוע קלאסי שלנו תוכלו למצוא מנות פתיחה, מנות ראשונות, מנות עיקריות וכמובן קינוחים. אם תרצו, תוכלו להוסיף גם אוכל שיחכה לאורחים עם כניסתם לאולם האירועים, למשל מיני בורגר, פלטת ירקות ונאצ'וס מקסיקני. במנות הפתיחה שלנו, שיוגשו בסגנון 'פתיחת שולחן', תוכלו למצוא לחם פרנה, כרוב יפני, קרפצ'ו חציל, טחינה ביתית, סלט פאטוש, עגבניות שוק ועוד. כמוכן, מבין המנות הראשונות, תוכלו למצוא פיש& צ'יפס, קדירת השף, קבב אנטריקוט, קריספי שמפיניון, שווארמה גחלים ועוד. רגע לפני שנגמר לכם המקום, יגיעו המנות העיקריות, הכוללות בקר צרפתי מסורתי, אמנון טוסקנה, מניפת חזה אווז, גוש אנטריקוט, סטייק אסאדו, פרגית חמוץ מתוק חריף, אמנון קראסט, פרגית בגריל ועוד. ברגע שאתם כבר בטוחים שנגמר לכם המקום, יפתיעו אתכם הקינוחים השווים שלנו שאין סיכוי שתישארו אדישים להם.

על מסעדת אנגוס

מסעדת אנגוס היא בית לאירועים המקיימת מגוון אירועים כמו מסעדה לבריתה במרכז. המסעדה מאפשרת מגוון סוגי כשרויות, כך שהיא מתאימה לקהל מסורתי וקהל חילוני כאחד. כמו כן המסעדה מתחשבת במגבלות של צמחונות, טבעונות ורגישות לגלוטן. המסעדה ממוקמת בלב פארק במדע, בין הערים ראשון לציון לנס ציונה, נגישה לנכים ולמסעדה חנייה בשפע. המקום יכול להכיל עד 120 בחורף, ובקיץ, עד 180 אנשים בזכות המרפסת החדשה שלנו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here