קרדיט Canva

בתקופה האחרונה היא נעשתה נפוצה יותר ויותר, אנו רואים אותה בבתי מלון, במשרדים, בחנויות ואפילו בבתים פרטיים, כספת קטנה. אפשר לשמור בה מסמכים חשובים, חוזי רכישה, צוואות, מסמכי אפוטרופסות ומבמכי בעלות על נכסים, שאנו רוצים להגן עליהם מגניבה, משריפה ומאסון טבע נדיר. ניתן לשמור בה גם תכשיטים יקרים או יקרים ללב ועשירים בסנטימנטים. הכספת הזו לא כבדה במיוחד וניתן להכניסה לגומחות שונות בבית, ואפילו לתוך ארון או שידה. קל לקבע אותה לקיר או לדופן ארון, וניתן להסוותה בקלות כדי שלא תבלוט לעין גנבים או סתם אורחים סקרנים. וצוותים מקצועיים יתקינו אותה ללא קושי. גם מנגנון הנעילה שלה קל לתפעול ומתוחכם נגד פורצים. ניתן להתקין בהם נעילה עם מנגנון ידני או מנגנון אלקטרוני, והן מגיעות במפר גדלים אותן ניתן להתאים ללקוח לפי צרכיו.

מיגון ביתי לנשק אישי

אם קיים ברשותכם נשק אישי אותו אתם מחזיקים ברשיון, כחוק, הרי שידוע לכם כי אין להשאירו ללא השגחה, והפקרת נשק אישי הינה עברה פלילית חמורה. בשל רמת הפשיעה בזמן האחרון יש לנקוט בעניין זה משנה זהירות וניתן לשמור את האקדח האישי בכספת ייעודית המותאמת לנושא הזה. כספת לאקדח מגיעה בגדלים שונים, הן בשל מגוון רחב של דגמי האקדחים הקיימים בשוק, והן בשל הדרישות הפיזיות המגוונות שיש לאנשים שונים בביתם במיקום המתאים להתקנת כספת. על כספת זו לעמוד בתקנים המחמירים הקבועים בחוק, ורצוי להתייעץ עם איש מקצוע מיומן ואמין כדי לקבוע התאמה לפני הרכישה.

ייעוץ ואחזקה לאורך זמן

בכספת אנו שומרים חפצים יקרי ערך, כסף, מסמכים וגם תרופות מצילות חיים שאנו רוצים שמור במקום בטוח עד זמן השימוש. אך במצב שהמנגנון השתבש ולא מצליחים לפתוח את הכספת, יש להזעיק איש שירות מיומן ומקצועי, שמבין במנגנונים של הכספת הספציפית, בין אם הנעילה מכנית ובין אם דיגיטלית, וכשאתם רוכשים כספת, אנא וודאו כי ישנו שירות לכספת במקום בו רכשתם. השירות יעזור לכם לפתור את הבעיה ולהחזיר את הכספת לפעילות תקינה, במהירות האפשרית ובמינימום נזק. ולכן, אתם יכולים לישון בשקט ולדעת שהדברים ששמרתם בכספת בטוחים מכל פגע. כאשר אתם רוכשים כספות מחברת 'עוז כספות', שהינה החברה המובילה במשק בתחום זה, ומוכרת על ידי רוב חברות הביטוח, אתם יודעים שהנכם מטופלים על ידי בעלי מקצוע אמינים ובטוחים הנותנים ייעוץ ושירות לחברות בעלות סיווג בטחוני גבוה. שתקבלו ייעוץ ושירות מכך הלב, להרגשה מלאת ביטחון.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here