קרדיט unsplash

אם חיפשתם הזדמנות להתחיל מחדש והחלטתם לעבור דירה, למה לא לנצל זאת כדי לבצע מהפך רציני בכלל בכל מה שקשור להתארגנות היומית שלכם, ליחס שלכם לחפצים? בכל פעם שעוזבים דירה אפשר לנצל את ההזדמנות כדי לעשות סדר בכל מה שצברתם כל החיים, תרתי משמע. הרי החפצים שלנו הם חלק מהעבר שלנו שאנחנו נושאים אתנו, לפעמים בחיבה ובנוסטלגיה ולפעמים משום שהתרגלנו לגרור אותו אתנו. כל סיפור על אריזת דירה יכול להפוך מסיפור של לוגיסטיקה נכונה ואריזה בטוחה לסיפור של מיון בין הטפל לעיקר ושמירה קפדנית על מה שהחלטנו לשמור אתנו. התחילו בכך שכל מה שאינכם זקוקים לו עוד יכול להימסר לתרומה, להימכר או להיזרק לפח אם אינו משמש אף אחד. את כל השאר ארזו באריזות מתאימות והדקו היטב בעזרת מסקינג טייפ או יריעות ניילון עוטפות והתחילו את מעבר הדירה בכיף, קלילים יותר מהעומס. אגב, את האריזות ואת החומרים שתצטרכו לאריזה תוכלו למצוא באתר המצוין של ויקטור אריזות ותקבלו משם השראה כיצד לעשות זאת נכון.

לא כל חפץ זקוק לארגז

אם כבר מדברים על אריזת דירה, הגיע הזמן לחשוב על אריזות חלופיות שאינן ארגזי קרטון או פלסטיק בהכרח. למקרה שיש לכם שמיכות, מצעים, כריות, מגבות, בגדים והמון פיצ'פקעס שאינן שוקלים הרבה תוכלו לזרוק או לסדר יפה בתוך שק באלה. מי שלא מכיר, זהו השק הגדול מיוטה בהירה עם ידיות עבות וצבעוניות שאנחנו רואים לפעמים באתרי בנייה ומקומות שמשפצים משום שאפשר לערום בהם פסולת בניין או חומרי בנייה. במקרה שלנו, זה נותן לכם השראה להשתמש בזה כדי להניח בו חפצים רבים במקום אחד ובכך לחסוך ארגזים כי הרבה יותר קל לסחוב את זה, גם למובילים.

שמרו על הזיכרונות והפריטים שיקרים ללבכם

לא פעם אנחנו שומרים חפצים שאין להם מטרה שימושית מלבד למטרת נוי או סנטימנטים שונים. עליהם כדאי לשמור מכל משמר משום שאם כבר דבקנו בהם כל כך הרבה שנים, כדאי להשגיח עליהם גם בזמן מעבר דירה. לחפצים כאלה יש חומרי עיטוף שמתאימים להם על מנת לשמור עליהם משבירה, התפרקות או שריטות שעלולות לפגום בהם. למטרה זו השתמשו או ביריעות ניילון נצמד או באמצעות נייר אריזה למעבר דירה שיגן עליהם היטב. את כל החומרים האלה ורעיונות רבים אחרים לעיטוף ואריזה של פריטים שונים תוכלו למצוא באתר של חברת ויקטור אריזות, במחירים מאוד כדאיים. למידע נוסף חייגו 052-235-3049

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here