תותים קפואים
Credit: Pixabay.com

תותים קפואים

בשנים האחרונות המודעות לאכילה בריאה, שמירה על מקורות מזון טבעיים ואכילה מגוונת. אחד הטרנדים שמלווה את המודעות הזו והשיח הרב היא קערת היוגורט והתוספות. המנה הצבעונית תפסה תאוצה לאחר פרסומים נרחבים של מנות פוטוגניות ברשתות הציבוריות וקראה לרבים להתנסות במנה לארוחת בוקר נפלאה. בבסיס המנה נמצא היוגורט שמכיל בתוכו חלבון איכותי, יחד עם סידן וסיבים תזונתיים. כעת, אפשר לשחק עם התופסות לפי הטעם. לרוב מוסיפים פירות לפי העדפה – טרי או קפוא כמו תותים קפואים, תפוחים או בננות המלאים בוויטמינים ומינרלים. מרכיבים נוספים שניתן להוסיף הם גרנולה או אגוזים אשר מוסיפים ערכים תזונתיים בנוסף לטעם ולמרקם וחמאות שונות לתוספת של שומן בריא כמו חמאת שקדים או חמאת בוטנים. ניתן להמתיק את המנה לפי בחירה- מייפל, סוכר או ממתיק.

 

אבקת מאצ'ה

התרבות המערבית משאילה לעיתים מנהגים או מאכלים מעולם המזרח. דוגמא לכך הוא תה המאצ'ה. שתיית תה המאצ'ה בתרבות המזרח נחשב כחלק ממנה תרבותי שמוצאו ביפן הנקרא טקס התה היפני. הכנת התה אינה הוספת מים חמים ותיון לכוס מים, אלא מלווה בתהליך הכולל את הכנתו, הגשתו ואופן השתייה שלו. תה המאצ'ה הוא סוג של תה ירוק הנחשב לבריא ואיכותי הנטחן לאבקה דקה – אבקת מאצ'ה. לטקס הכנת התה היפני נדרשים כלים רבים אך בהכנת תה המאצ'ה משתמשים רק במספר מצומצם: קערת תה, מקציף תה שהוא מקציף במבוק עם זיפים עדינים, כפית תה – כפית במבוק למדידת האבקה, קופסת תה המכילה את האבקה ומטלית  תה – מטלית לניקוי כלי התה בזמן הטקס העשויה מכותנה. לאור היתרונות הבריאותיים הרבים של התה, אשר ביניהם כמות גבוהה של נוגדי חמצון גרמו לתרבות המערב לאמץ לחיקה את האבקה המיוחדת.

Barrie Fairy היא חנות לפירות קפואים איכותיים בהזמנה אישית. החנות שמה דגש על חומרי גלם איכותיים ובעלי סטנדרטים גבוהים, על מוצרים ללא גלוטן וללא סוכר מעובד.

 

קקאו אורגני

עונת הקיץ בפתח, השמש יוצאת ואיתה הבילויים המגוונים בחוץ. בעונת הקיץ רבים בוחרים לבלות את זמנם הפנוי ברביצה בים, בטיולים בחוץ, בשחייה בבריכה או חופשות באזורים שונים בארץ ובחול. לצד כל אחד מפעילויות אלו, רבים אוהבים לקרר את עצמם עם שיקים מפירות קיץ טעימים ומגוונים או קפה קר. חלק בוחרים להתקרר עם יוגורטים עם תוספות שונות כמו קקאו אורגני, אבקת מאצ'ה, קינמון, אגוזים ופירות.

Barrie Fairy היא חנות לפירות קפואים איכותיים בהזמנה אישית. החנות שמה דגש על חומרי גלם איכותיים ובעלי סטנדרטים גבוהים, על מוצרים ללא גלוטן וללא סוכר מעובד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here