עורך דין צוואות ירושלים
קרדיט FREEPIK

לכל אדם מעל גיל 18 צריכה להיות צוואה. אם אין לכם צוואה, הנכסים שלכם עלולים להגיע למישהו שאינכם מעוניינים שייהנו מהם. עורך דין צוואות ירושלים מנהל את חלוקת הנכסים שלכם – כלומר עורך הסדר שבו בן או בת הזוג שלכם, בני משפחה זכאים או קרובי משפחתך ירשו את העיזבון שלכם. עורך דין דוד דרוטמן מלווה עם ייעוץ וייצוג משפטי משפחות, בני זוג ויחידים בעריכת צוואות, חתימה עליהם ופיקוח על קיומן כלשונן.

עורך דין צוואות ירושלים מטפל במצב של ערעור על צוואות

באופן כללי, יש לכם את הזכות להיפטר מהרכוש שלך כראות עיניך. יחד עם זאת, ניתן לשכור שירותי עורך דין צוואות ירושלים ולערב את בית המשפט לענייני משפחה במקרה בו אדם זכאי (בדרך כלל בני זוג  או ילדים) מגיש תביעה נגד העיזבון ובית המשפט משוכנע שהם לא קיבלו חלוקה נאותה בצוואה.

מה שמספיק בנסיבות העניין תלוי בנושאים כמו אילו תרומות הם תרמו לכם במהלך חייכם, איזה צורך פיננסי יש להם, גודל העיזבון ותביעות של אחרים. הגורמים הרלוונטיים יהיו תלויים בנסיבות המקרה, ומכיוון שזהו תחום טכני, עדיף לפנות לייעוץ של עורך דין צוואות ירושלים במקרה של דאגה שמישהו יערער על הצוואה שלכם.

האם ניתן את הפנסיה בצוואה?

הפנסיה היא נכס שאינו מקרקעין ולכן אינה עוברת אוטומטית בהתאם לצוואה. ניתן לוודא שהטבות הפנסיה אכן יעברו בהתאם לצוואה על ידי מינוי עורך דין צוואות ירושלים לעיזבון.

קיימים נכסים מסוימים שבהם אתם שולט במהלך חייכם שלא ניתן להעביר בצוואה. אלה נקראים נכסים שאינם מקרקעין.

היכן שומרים את הצוואה?

יש לאחסן את הצוואה המקורית במקום בטוח שבו ניתן לאתר אותה בקלות לאחר הפטירה. מומלץ ליידע את בני המשפחה היכן ניתן לאתר את הצוואה. דרישה משפטית – שימו לב שבמהלך חתימה על צוואה אצל עורך דין צוואות ירושלים צריך להיות עד אחד לפחות שאינו מוטב.

צרו קשר עם עורך דין דוד דרוטמן אם ברצונך לקבל מידע נוסף לגבי שירותי הצוואות, הירושות והעיזבונות המיומנים שלנו. חייגו עוד היום 050-6425947

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here