קייטרינג לחברות הייטק
קרדיט: canva

כמה פעמים נתקלתם בתלונת העובדים על כך שהמטבח שמוצע להם אינו מגוון מספיק והם בוחרים מתוך תפריט מצומצם? מקומות עבודה שבהם יש עובדים רבים מודעים כבר לבעיית הגיוון בתפריטים שנובעת מכך שיש מגבלות חוזיות ממי מזמינים ארוחות וכמה אפשר להיות נייד וגמיש בתפריט. כעת, יש שירות חדש, קייטרינג לחברות שמצליח לפתור את הבעיה הזאת לפחות ולהציע גיוון גדול לעובדים במקומות שבהם יש מטבחון ואפשר לשלוט בתפריט מכל מיני מסעדות ומקומות. זהו היתרון הגדול ביותר של חברת דיש, שמספקת לעובדים שלכם את הארוחות מהמקומות הטובים ביותר לפי בחירתם ועושה זאת באמצעות אפליקציה שמאפשרת להזמין את הארוחות בזמן ומכל מקום שנמצא בהסדר עמם. זוהי הדרך החדשה להבטיח שהעובדים שלכם ייהנו מהפסקה מתואמת ויחד כולם בארוחה שמשביעה את רעבם וההנאה שלהם.

ממשק חדש לגמרי

הממשק החדש לגמרי של החברה מרכז אצלכם במטבח את כל היתרונות שמערך איסוף ואספקה כזה יכול להציע לכם: ארוחות לעובדים עם גיוון הרבה יותר גדול מאשר כל שירות קייטרינג אחר שהתנסיתם בו, אספקה ללא עיכובים ושהיות, מנות חמות וטריות ומגוונות באמת שנבחרות על ידי העובדים עצמם, קווי אספקה במקומות רבים ומגוונים בארץ, פוטרים אתכם מהצורך להזמין לעובדים שלכם את כל מה שהם צריכים וכל מה שנחות זה רק להזמין ארוחה והיא כבר בדרך אליכם.

למה זה טוב?

האחראים למטבחים ולאספקת ארוחות לעובדים שוברים את הראש בכל פעם כי לצאת למסעדות באזור מקום העבודה זה לא פתרון למי שרוצה גיוון ולא מקבל אותו בגלל היצע מצומצם. זה גם פותר את הבעיה של מטבח שאינו יכול לעמוד בביקוש לגיוונים של עובדים רבים וחייב לספק תפריט אחיד מדי יום, או מוגבל במנות שלו. זה פותר גם את הצורך להזמין אוכל לאירועים מיוחדים או לארוחות אחרות משום שזה שירות שערוך לספק כל תפריט ומנות בכל שעה של יום העבודה וממגוון גדול של מסעדות ותפריטים מבלי להגביל את עצמו. זהו גם שירות קייטרינג לחברות הייטק שמתאים לדרישות של עובדים שרגילים לפינוקים ולגמישות גדולה בתפריטים וזה בדיוק מה שיענה על הצרכים שלהם. חברת דיש מספקת את הארוחות לכל מקום עבודה עם מטבחון שבו אפשר להזמין לכל העובדים בדיוק מה שהם אוהבים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here