קרדיט Canva

אתם יכולים לדעת כי אתם זקוקים לקבלת סיוע של מרכז גמילה מסמים שכבעיית השימוש בסמים שלכם מתחילה להשפיע לרעה על חייכם ועל חייהם של אחרים הקרובים אליכם. התמכרות היא מחלה שניתן לטפל בה, ופנייה למכון הוליסטי "אחרת" תציע לכם את ההזדמנות לקבל את ההדרכה והליווי המקצועי הדרושים לכם כדי להתמודד עם ההתמכרות שלכם לתמיד. למרות שכרגע אין תרופה לשימוש בסמים, ניתן לטפל ולהתגבר עליה ביעילות. החלמה מהתמכרות כוללת יותר מסתם הפסקת השימוש בסמים. ישנם מספר יתרונות לקבלת עזרה דרך מרכז גמילה מסמים, והיא מוכרת כאחת השיטות היעילות ביותר לטיפול בהתמכרות לסמים.

מרכז גמילה מסמים- אזור ניטרלי בו ניתן לשבור מחזורי התמכרות

תשוקה עזה לסמים מופעלת על ידי שימוש כרוני בסמים. אתם עשויים לחשוב שאתם יכולים להיגמל מסמים בכל עת שתבחרו, אבל הפסקה פתאומית עלולה לגרום לתסמיני גמילה כואבים ואפילו קטלניים. פניה אל מרכז גמילה מסמים עוזרת לכם לעבור גמילה בסביבה מבוקרת, בפיקוח של צוות מיומן. יהיה לכם זמן ומרחב להתרכז רק בתהליך הגמילה. אתם תקבלו פסק זמן מכל הסביבה או האנשים שעשויים לתרום לשימוש חוזר שלכם בסמים. בזמן שאתם מתמקדים בתהליך ההחלמה שלכם, תקבלו גם את כל הכלים המאפשרים לכם להישאר נקיים מסמים, גם כאשר אתם צריכים להתמודד עם הלחצים של חיי היומיום. במהלך תהליך הגמילה, תלמדו הרבה מאוד על התמכרות, כולל אילו גורמים יכולים לגרום לכם לרצות להשתמש שוב וכיצד להתמודד עם דחפים.

עזרה מעמיתים השותפים אתכם לתהליך הגמילה

בניית קשרים משמעותיים עם אחרים שיכולים להתייחס לרגשות שלכם, חיוני לתהליך שיקום מתמשך. תתחילו להשתתף במפגשים של 12 שלבים ובסוגים אחרים של סיוע קבוצתי עם חבריכם המכורים. תלמדו מההצלחות והכישלונות של אחרים, כמו גם מהמכשולים הנפוצים שעלולים לעמד בפניהם. להרגיש יותר מחובר לאחרים ופחות לבד אפשרית באמצעות השתתפות בתוכניות תמיכה קבוצתית. אתם תבינו כמה זה חיוני להקיף את עצמכם באנשים שיהיו שם בשבילכם לאורך כל תהליך הגמילה שלכם. אנא צור קשר עם מכון הוליסטי "אחרת" אם אתם או אדם אהוב נאבקים בהתמכרות וזקוקים לליווי מקצועי של מרכז גמילה מסמים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here