קרדיט:canva

בישראל של השנים האחרונות, שוק הנדל״ן הוא אחד המקומות שבהם מתרחשים השינויים המורכבים והכי מאתגרים שיש. החל מהעלייה המשמעותית בעלויות הקרקעות והדיור וכלה ברצון של הקונים להצליח לבחור את בית המגורים במיקום המושלם, למרות מחירי השוק העולה, יש המון אתגרים בתהליך שיווק נדל״ן אשר יכולים להשפיע על התוצאה הסופית של המכירה. אנשי המקצוע שעוסקים בתהליך ‏השיווק של פרוייקטים גדולים בתחום הנדל״ן בישראל, כמו אנשי הצוות של חברת אסי בר, מבינים שצריך לספר את הסיפור בצורה הנכונה בשביל להראות לכם מה הם היתרונות המיוחדים של הפרויקט שאתם ‏רוצים להפוך להיות חלק ממנו.

‏תכנון השיווק על-פי המטרות של הפרויקט

‏הרציונל המקצועי שעומד מאחורי תהליך שיווק נדל״ן הוא קודם כל הרצון להציג בצורה הנכונה את הפרויקט ‏המדובר. כלומר, לבנות מעין סיפור שמלווה בצורה הכי מדוייקת שיש את הצרכים של הלקוחות, אל מול היתרונות המיוחדים של הפרויקט, על מנת למשוך את הלקוחות אל הפרויקט ולהצליח לקדם את הליכי המכירה בקצב הראוי. כך למשל, אם מדובר על פרויקט יוקרה למשקיעים צריך להשים את מלוא כובד המשקל של תהליך השיווק על יתרונות ההשקעה ועל הרווחים הפוטנציאלים בעקבות ההשקעה. לחילופין, שיווק ישיר של פרויקטים למגורים הוא תהליך שבו צריך להציג את יתרונות המגורים באיזור, את נגישות התחבורה ‏לאזורי מסחר ופעילות, ואת האפשרויות לשדרג את המבנה או לחזק אותו על מנת לשמור על היציבות לאורך שנים ארוכות של חיים באיזור.

‏יצירת חווית מגורים בסטנדרט גבוה

כעת, ברור לכם שאתם מוכנים לעשות המון מאמצים על מנת ליצור את חוויית המגורים המיוחדת ללקוחות של הפרויקט החדש שאתם מקימים. ואת הצעד הראשון והחשוב ביותר בדרך לחוויה, אתם צריכים לתכנן בקפידה, ומתוך מחשבה על קמפיין שיווק נדלן שמדבר לקהל המטרה של סגנון המבנה שלכם ויוצר את השפה הכי ברורה שיש ללקוחות הפוטנציאליים. ועל כן, חשוב לכם לעבוד עם חברות מקצועיות בתחום שיכולות לתת לכם את כלל הפתרונות המקובלים ולהציע לכם חשיבה יוצאת מגדר הרגיל בכדי לקדם את תהליך המכירה בצורה הטובה ביותר. אנחנו, אנשי הצוות המקצועיים של חברת אסי בר, נעזור לכם למצוא את הדרך הנכונה ביותר ליצור קמפיין שיווקי בתחום הנדלן על בסיס שנים רבות של ניסיון בתחום ומתוך מחשבה על הציפייה של לקוחות שונים לקבל את המידע על הפרויקט בצורה שונה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here