בפני כתב תוכן או כתבת התוכן עומדת משימה חשובה – לכתוב תוכן ייחודי ובעל ערך כדי לסייע לקדם שירותים, אתרים ובעלי מקצוע. אם השאלה הראשונה שעולה לראשכם היא מה לכתיבה ולקידום אתרים, אז כנראה שאתם צריכים לשבת. ולעבור לפסקה הבאה.

בדרך לחשיפה עוצרים בגוגל

בעולם המודרני, הצרכן או הלקוח המחפשים אחר שירותים או מוצרים מסוימים, פונים לגוגל, איך לא. מנועי החיפוש השונים החליפו את ספרי דפי הזהב שאיגדו בהם את בעלי המקצוע השונים. עבודת הדפדוף והחיפוש "השחורה", הוחלפה בשורת חיפוש ובאינספור תוצאות הקופצות בהרף עין. ומסיבה זו, מרבית האתרים מעוניינים לזכות בחשיפה הולמת כדי להגדיל את הכנסותיהם ואת חשיפתם לקהל רחב יותר. וגוגל, היא ללא ספק אימפריית החיפוש הגדולה ביותר, והיא מכתיבה את כללי המפתח כדי לצלוח את אלגוריתם החיפוש של גוגל ולככב בראש הטבלה.

מאמרי תוכן מזה שנים רבות היוו חלק בלתי נפרד מעולם קידום האתרים, אך רק בשנים האחרונות אנו רואים עלייה ברמת האיכות. בעבר, מאמר פשוט שכלל חזרה רבה של מילות המפתח הספיק. ברם, מתוך רצון לספק תוצאות מהימנות ואיכותיות, גוגל שדרגו את האלגוריתם והשיקו עדכונים שונים. כעת, כדי לקדם את האתר שלכם כיאות, יש צורך להתאים את האתר לשורה של קריטריונים  – מהירות העלאה, גלישה והורדה, עיצוב ואסתטיות וכדומה. בכל הקשור לתוכן – חשוב שיהיה איכותי וייחודי ומומלץ שיקושר לאתרים מהימנים אחרים.

איך בוחרים כתב תוכן?

כמובן שאתם יכולים להקדיש את מרצכם לכתיבה במקביל לניהול ולתפעול העסק/אתר, אם אתם מוכנים לעבודה קשה. כתב התוכן מתמחה בכתיבה שיווקית, אך בראש ובראשונה הוא בעל מיומנויות כתיבה בולטות. הוא יודע כיצד להלהיב את הקורא ולהשאיר אותו צמא ורעב לעוד. בקידום אתרים, ישנו צורך בתזרים מאמרים קבוע. כלומר, תזדקקו לספק תוכן באופן תכוף ותדיר. מסיבה זו, כתיבת תוכן מקצועית עשויה לצלוח את המשימה באופן טוב יותר. כתב תוכן מיומן יכול לכתוב מאמר איכותי ומוצלח בכל נושא שהוא, תוך עריכת מחקר מקדים קצר. מדובר בעבודה קשה, שכן לעיתים הכתב עשוי למצוא עצמו כותב אינספור מאמרים באותו הנושא, ובדיוק בכך מתגלמת גדולתו – היכולת להפיק "יצירות" תוכן מקוריות רבות יש מאין. בחירה בכתב תוכן מקצועי ומנוסה תבטיח לכם איכות, ועל איכות רצוי שלא להתפשר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here