עולם הפרסום באינטרנט תפס תאוצה רבה בשנים האחרונות עד כדי כך שכל בעל עסק כיום מבין את החשיבות של הפעילות הפרסומית שלו ברחבי הרשת. כאשר הוא יגיע לראשונה להחלטה שהוא צריך פרסום באינטרנט הוא יקבל מידע ראשוני מחברת הפרסום אודות האופציות המובילות לפרסום ושיווק העסק שלו אונליין. ההתלבטות העיקרית שלו תהיה בין השקעה בפרסום האורגני לבין הפרסום הממומן.

מהו פרסום אורגני?

קידום אורגני במנועי החיפוש (ובראשם גוגל) הוא בעצם תהליך שבו חברת הפרסום/חברת קידום האתרים שאתם עובדים אתה תפעל כדי להפוך את האתר שלכם לידידותי יותר למנועי החיפוש ובכך בעצם לעזור לו להתקדם במעלה תוצאות החיפוש. להיות בין התוצאות הראשונות בגוגל לביטויי מפתח מסוימים בתחום העסק שלכם יאפשר לכם לא רק לקבל תנועה איכותית הזקוקה לשירות אלא גם לשדרג משמעותית את המוניטין שלכם כחברה מובילה בתחומה.

מהו פרסום ממומן?

פרסום ממומן פועל לטווח הקצר יותר. באפשרות זו בוחרים חברות אשר רוצות לשלם יותר כסף כאן ועכשיו כדי לקבל יותר לקוחות. לא תמיד זה משתלם כלכלית, אולם באמצעות ניסוי וטעיה, שיפור המרות בקמפיין וביצוע ספליט טסטינג למודעות אפשר בהחלט להפוך את הקמפיין לרווחי ולהביא לקוחות באופן כמעט מידי.

אז מה באמת עדיף אורגני או ממומן?

לכל טכניקת פרסום באינטרנט היתרונות והחסרונות שלה. בעוד הפרסום הממומן עובד לטווח הקצר הרי שהקידום האורגני עובד דווקא לטווח הארוך. עם זאת, העלות לליד או ללקוח תהיה גבוהה יותר בהרבה מאשר בקידום האורגני. בקידום האורגני אתם תשלמו סכום כסף מסוים כל חודש לחברת הקידום שתבצע פעולות שונות לקידום האתר שלכם ותפעיל את האתר שלכם באופן שוטף, אולם קידום האתר לא נעשה ביום אחד ובתחומים תחרותיים זה אף יכול לקחת זמן, אולם כאשר מגיעים לרגע של קבלת התוצאות נהנים מפירות נפלאים ולאורך זמן.

האם אילו האופציות היחידות שלי?

כמובן שתוכלו להשקיע בקידום ברשתות חברתיות, קידום ביוטיוב, רכישת שטחי פרסום ובשיטות פרסום שונות, אולם הפופולריות ביותר והמומלצות ביותר בעולם הפרסום באינטרנט הן טכניקת הקידום האורגני וטכניקת הפרסום הממומן. ברוב המקרים, אם התקציב מאפשר זאת, ניתן לשלב את שתי הטכניקות לטובת קידום האתר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here