Credit Canva

תביעות מוגשות אל הביטוח הלאומי על מנת לממש זכויות ובמטרה לערער על החלטה שהתקבלה בעניינכם. את התביעות אפשר להגיש באופן עצמאי אך כדאי להתייעץ עם עורך דין שמתמחה בתביעות ביטוח לאומי. התייעצות עם עורך דין חיונית לקבלת הסברים אודות הזכויות שלכם לקבלת קצבה חודשית או קבועה. ליווי של עורך דין מסייע לכם לצלוח טוב יותר את הבירוקרטיה, להגיע אל ועדות מוכנים ולערער בהצלחה על דחייה של תביעות. ממש כפי שלא תעמדו מול בית משפט לתעבורה ללא עורך דין תאונת דרכים כך גם לא תתנהלו מול המחלקה המשפטית של הביטוח הלאומי ללא עורך דין שמתמחה בתביעות ביטוח לאומי.

באלו מקרים נפעיל את הביטוח הלאומי שלנו?

אזרחי ישראל נדרשים לשלם באופן קבוע החל מגיל 18 את דמי הביטוח הלאומי. המטרה לשמה הוקם הביטוח הלאומי היא הבטחת ביטחון סוציאלי לאזרחים שנקלעו למצוקה רפואית או כלכלית. נפעיל את הביטוח הלאומי במקרה של תביעת תאונת עבודה ביטוח לאומי, נכות, דמי לידה, חופשת לידה, קצבאות, סיעוד, אבטלה, מזונות, הבטחת הכנסה, שאירים, דמי קבורה וכן הלאה. החוק קובע לכם זכויות מול הביטוח הלאומי מעצם היותכם מבוטחים. אתם משלמים בכל חודש דמי ביטוח לאומי על מנת להבטיח לעצמכם רשת ביטחון בשעת מצוקה. על כן, אם מגיע לכם לקבל קצבה או סיוע מהביטוח הלאומי – אין סיבה שלא תממשו את הזכויות שלכם במלואן.

מתי נפנה אל עורך דין ביטוח לאומי?

קיימים מקרים רבים בהם פנייה אל הביטוח הלאומי ללא עורך דין מסתיימת בדחיית התביעה או במתן פיצוי חלקי. הגשה חוזרת של אותה התביעה בליווי עורך דין זוכה להתייחסות רצינית יותר ומסתיימת בקבלת פיצוי כספי משמעותי. על כן, טרם כל פנייה אל הביטוח הלאומי כולל הגשת תביעת תאונת עבודה ביטוח לאומי חשוב לפנות אל עורך דין. מימוש זכויות מול הביטוח הלאומי אינו מסתכם רק בהגשת מסמכים, ייתכן ותתבקשו לעבור ועדה רפואית, בדיקה פיזית או ראיון. עם עורך דין מנוסה לצדכם תדעו כיצד להגיב נכון לדרישות, מתי להתגמש, מתי להתעקש ומה כדאי לעשות בשביל לקבל את כל מה שמגיע לכם.

אתם וגם עורך הדין שלכם נדרשים להיות ממוקדים במטרה ומחויבים. שימו לב לתחום ההתמחות של עורך הדין ותבחרו נכון בעורך הדין שמסוגל לתת לכם מענה מקיף. מחפשים עורך דין תאונת דרכים או עורך דין דיני עבודה? משרד עורכי דין אריק שלו ושות' מתמחה בתביעות נגד ביטוח לאומי, דיני ביטוח ודיני נזיקין, אם נפגעתם ואתם זקוקים לעזרה הקדימו לתאם פגישת ייעוץ למיצוי הזכויות שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here