קרדיט CANVA

מה אפשר לעשות כשנפגעים? במידה וישנם אנשים ואפילו גופים שבשל רשלנות גרמו לפגיעה, הרי שניתן לתבוע אותם ולדרוש פיצויים. אם מתגוררים במרכז, הרי שהדרך לעשות זאת היא לפנות אל עורך דין נזיקין בנתניה והסביבה, שיטפל בתביעות כאלו וייצג את התובע אל מול מערכות בירוקרטיות קשוחות כמו אלו שמאפיינות את המדינה הקטנה שלנו. עורך דין ליאור פלוטניק מתמחה בדיני הנזיקין ומוסמך לייצג הן את הגורם שנחשד בגרימת נזק, וכן את התובע שנפגע מנזק שנגרם לו. כך, יוכל לסייע לכם בהתחייבות מלאה להצלחה, לא משנה באיזה צד אתם.

למה זה כל כך חשוב לפנות אל עורך דין נזיקין בנתניה

חשוב להבין שהאדם היחיד שמבין בדיני נזיקין, הוא עורך דין נזיקין בנתניה או בכל מקום אחר בארץ. ממש כפי שלא הייתם ניגשים לרופא מסוים בכדי לטפל בבעיה שאינו מתמחה בה, כך הדבר נכון גם לגבי עולם המשפט, ואפילו יותר מכך. הידע הספציפי בנושא מסוים, מבטיח אחוזי הצלחה גבוהים יותר גם בתיקים המסובכים ביותר.  דגש חשוב נוסף הוא עד כמה רחב הידע של עורך הדין. להתמחות בנזיקין זה נהדר, אבל לא תמיד מספיק. על עורך הדין להכיר את עולמן של תביעות הביטוח והביטוח הלאומי, ולא רק בפיצויים קטנים. כלומר, עורך דין שיכול להעניק שירות מלא, מקיף ומעמיק ללקוח כך שיקבל את מלוא הזכויות שלו.

מתי אפשר להגיש תביעה?

אדם יכול להגיש תביעת נזיקין לפיצויים לאחר תאונת דרכים, לצד תביעת נזקי רכוש על הנזקים לרכב. בנוסף, ייתכן שיהיה צורך בתביעה לביטוח הלאומי בגין ימי המחלה שנכפו על האדם בשל הנזק, ו\או הנכות חלילה. לכל אדם שנפגע יש זכות לקבל פיצויים בגין תאונות, וכאן בדיוק נכנס לתמונה עורך דין ליאור פלוטניק שהינו עורך דין נזיקין בנתניה והסביבה. עם שנים של ניסיון, וותק וידע, יוכל לסייע לכל אדם שנפגע בתאונה או שנגרם לו כל נזק אחר שפוגע באיכות חייו. עם ייצוג מקצועי מול מערכת המשפט והגופים הבירוקרטיים בישראל, יבטיח שזכויותיכם ימוצו עד תום. חייגו עוד היום > 09-880-1071

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here