credit: canva.com

עוגת חתונה

עוגת חתונה עבור רבים היא חלק בלתי נפרד מהאירוע וטקסיו. הנוכחות המהפנטת של עוגת קומות מרשימה, טקס החיתוך והטעימה, הצילומים הנלווים אליו ועוד. כל אלו מוסיפים רבות להרגשה הטובה ולחוויה. העוגות המודרניות עשויות מבצק סוכר ומקושטות ביצירתיות רבה. תמר רגב בעלת סטודיו "תמר על ההר" לעוגות ומתוקים מעוצבים לאירועים עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רלוונטי.

 עוגת חתונה – יפה וטעימה

עוגת חתונה היא יצירה נאה ומרשימה במיוחד ומושקעות בה שעות עבודה רבות. העוגות המקובלות הן במספר קומות כאשר כל קומה היא בת כ10 ס"מ. הדבר הופך אותן לבולטות על השולחן ומושכות את תשומת הלב. עם זאת, רבים בוחרים באופציות אחרות כמו עוגות שתי קומות, כאלו המספרות סיפור רומנטי, או הומוריסטי, כאלו המשולבות עם קאפקייקס ועוד. ניתן, כמובן, לקבל גם ללא גלוטן או טבעוניות. הן עשויות מבצק סוכר ומקובל לעטוף אותן בקרם לבן. בצק סוכר מועדף בגלל הטעם הייחודי  האופייני של וניל מתוק. הוא עשוי מאבקת סוכר ומים וניתן להוסיף לו גלוקוזה, ג'לטין ועוד.  ניתן לעבד אותו ללא קושי. כך לפסל ולרדד אותו, להדביק ולמרוח עליו קישוטים שונים להוספת מראה וטעם ועוד. האופה היצירתי יכול להוסיף טעמי שוקולד וניל ומייפל, פירות כמו תפוזים, פירות יער, לימון, בננה, קוקוס ועוד.

עיטור וקישוט

הקישוט הוא חלק בלתי  נפרד מהכנת העוגה עצמה ובוחרים אותו, לרוב, בהתאמה לבקשות בני הזוג. ניתן לפסל פרחים, דמויות חתן כלה, בעלי חיים ועוד. ניתן להוסיף כיתוב וברכה מקוריים או מחממים את הלב ועוד. ניתן לבחור בנושאים אחרים אשר מציגים תחומי עניין של בני הזוג וכדומה. ההכנות נעשות בסמוך לאירוע כדי לשמור על האיכות. משתמשים אך ורק בחומרי גלם מעולים.

שירות ממומחים לנשוא

תמר רגב בעלת סטודיו "תמר על ההר" לעוגות ומתוקים מעוצבים לאירועים עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. השירות מקיף וכולל ייעוץ, יצירתיות, גימור מושלם, מחירים נוחים ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחות בתחום וממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן. היא תשמח לשרת לקוחות נוספים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here