קייטרינג כשר

קייטרינג כשר מתאים למרבית הלקוחות הפרטיים, ובוודאי, לעסקיים והציבוריים. במרבית המקרים, האורחים המגיעים כוללים גם אנשים דתיים ושומרי מסורת, ולכן, הצורך והרצון הוא שלא לפגוע ברגשותיהם. הקייטרינג הנבחר יכין את האוכל בהתאם לתפריט נבחר. הוא גם ינהל את כל הלוגיסטיקה הקשורה בהכנתו וניהולו. קבוצת SALT PEPPER עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

קייטרינג כשר – בשרי או חלבי

קייטרינג כשר יכול להיות בשרי או חלבי. הבחירה נעשית, כמובן על פי החלטת המזמין בהתאם לשיקולים שונים. כך על פי מהות ואפיון האירוע, הרכב האורחים, שעת האירוע, טעמו האישי וכדומה. בחירת התפריט תיעשה במשותף על ידי המזמין והשף אשר אף יכול להמליץ על מנות דגל בהן הוא מתמחה. הן ישדרגו רבות ויוסיפו רבות לחוויה הקולינרית. כל תפריט יכלול מנות פתיחה או ראשונות, עיקריות, קינוח ועוד. סוגי שתיה חריפה, קרה וחמה יוגשו כל העת. מנות פתיחה יוגשו בקבלת הפנים ויכללו פוד פינגר ומיני מזון המוגשים בדוכנים הפזורים ברחבת קבלת הקהל. מנות עיקריות ייבחרו על פי התפריט ויוכנו בשיטות שונות. בין היתר, צליה, בישול, אידוי, אוכל מוקפץ, וכמובן, טרי ללא כל עיבוד למעט חיתוך. לקוחות הרוצים לפחות מנה אתנית אחת יכולים לבקש ועליהם לוודא שהשף יודע להכין אותן.

הכנות מגוונות

ההכנות חייבות להתבצע מראש בכמה שלבים. ראשית פגישות ושיחות עם מומחי הקייטרינג בדרך לתיאום ציפיות לגבי אופן ניהול האירוע ותכניו. ניתן גם להגיע להתארח באירוע שהוא מפיק כדי להתרשם מניהולו כמו גם, מהאוכל המוגש. במהלך האירוע יהיה נציג מטעם הספק אשר ינהל את כל האופרציה ויפקח עליה. הוא יקבל בקשות, יטפל בהם ויתאם נושאים שונים עבור הלקוחות.

שירות ברמה גבוהה

קבוצת SALT PEPPER עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ פרטני לגבי נושאים שונים, עמידה בלוח הזמנים, הפקה מעולה, ליווי ככל הנדרש ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת לכל לקוח.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here