קרדיט: https://clemantinafilms.co.il/

כוחו של הווידאו אינו מוטל בספק, וסביר להניח שגם אתם נתקלים בסרטוני אנימציה וקטעי וידאו בפייסבוק, באינסטגרם ובמגוון ערוצים דיגיטליים אחרים. עכשיו, כשאתם מתכננים את הסרטון הנכון לקידום העסק, המוצר או השירות שלכם, אתם לא לגמרי בטוחים איך מתחילים ובכלל, מה אורכו האידאלי של הסרטון?

סרט תדמית לעסקים – כמה זמן הוא נמשך?

עסקים שונים מייצרים סוגים שונים של סרטונים, למגוון רחב של שימושים ומטרות. באופן טבעי יש הבדל ברור בין סרטון הדרכה שעשוי להימשך 4 או 5 דקות, לסרטון מוצר שיימשך בדרך כלל כדקה או דקה וחצי לכל היותר. לכן, השאלה הראשונה שאתם באמת צריכים לשאול את עצמכם היא מה המטרה שאתם רוצים להשיג, ולמי אתם פונים. לצורך הדוגמה, סרטוני אנימציה לעסקים, שמטרתם לקדם מוצרים או שירותים, להגדיל חשיפה ולעורר מודעות בקרב קהל היעד, הם סרטונים קצרים וממוקדים מאוד. זאת משום שלגולשים ברשתות החברתיות ובפלטפורמות השונות אין לרוב זמן פנוי או סבלנות רבה במיוחד, והם רוצים לקבל מסרים חדים וברורים, במהירות האפשרית.

מה אפשר לספר בדקה וחצי?

בשלב זה, אתם בוודאי תוהים איך ניתן להעביר את המסרים שלכם בדקה וחצי. אתם הרי רוצים לספר ללקוחות הפוטנציאליים שלכם מי אתם, למה אתם הכי טובים שיש, אילו מוצרים נפלאים יש לכם להציע ומה היתרונות שהם מספקים ללקוחות שלכם. בפועל, לא בטוח שאת כל הנושאים הללו קהל היעד באמת מחפש, ובמקום לספר לצופים איפה למדתם, מי חברי הצוות וכמה ניסיון צברתם – כדאי להתמקד בצורך של הצופים עצמם. זהו את הכאב שלהם או את הבעיה שאתם יכולים לפתור, התחברו אליה וספרו להם איך השירות או המוצר שלכם ישרת אותם. תוכלו לעשות זאת בתוך דקה אחת בלבד, באופן ברור מאוד, בלי לפספס אף פרט חשוב.

תרגום המסרים לסרטון ממוקד

כדי להפוך את המסרים הגדולים שלכם לסרטון חד וממוקד מאוד, מומלץ לפנות לחברת הפקות מקצועית כבר בשלב הנוכחי, כשאתם עדיין מתלבטים ולא לגמרי בטוחים מאיפה מתחילים או מה אתם באמת רוצים להגיד. חברה מנוסה עם צוות מיומן תדע לתרגם את המסרים שלכם באופן פשוט ומדויק, להציע סרטון וידאו ממוקד ולבנות יחד איתכם את התסריט, את הדמויות ואת כל אותם פרטים קטנים שיהפכו את הסרטון שלכם לסיפור הצלחה.

חברת קלמנטינה הפקות סרטים בע”מ הוקמה ב-2001 ע”י שחר בן-חור, בוגר החוג לקולנוע וטלוויזיה מאונ’ תל אביב. קלמנטינה הפקות סרטים מפיקים סרטוני אנימציה, סרטוני שיווק לעסקים וסרטי תדמית לעסקים קטנים, חברות, עיריות וגופים ממשלתיים. אנו מספקים שירותי תוכן והפקה לגופי שידור ולחברות מסחריות במשק הישראלי, במגוון צרכים. אנחנו מזמינים אתכם להתקשר אלינו לטלפון מספר: 077-9966221 או לבקר אותנו באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://clemantinafilms.co.il

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here