קרדיט Pixabay

כשמגיעים סוף סוף לרגע שבו אפשר לבנות בית חדש או לשפץ את הקיים מהיסוד לפי הצרכים הנוכחיים שלכם והתקציב שעומד לרשותכם, השמים הם הגבול בכל מה שאפשר לעשות. פרויקט עיצוב הבית הוא אתגר נהדר לכל מעצבת פנים במרכז שרוצה להעניק מהידע ומהניסיון שלה כיצד ליצור חלל מזמין ומסביר פנים לכל מי שרוצה לראות בביתו מבצרו, ולכן חשוב לתקשר טוב עם הלקוחות על מנת ליישם את הרעיונות שלהם בצורה מדויקת. לכל השראה שנותן הרקע של מעצבי הפנים יש דרכי ביטוי רבות שנקבעות על פי אופי הלקוחות ואורח החיים שלהם וכל מה שנדרש הוא התאמה מדויקת יותר לסגנון ולטעם שלהם. כל זה כפוף, כמובן, לחוקים של עיצוב נכון שאינו גדוש מדי, ריק מדי ואינו תואם את טעמם של הלקוחות. אומנות העיצוב היא גם אומנות התרגום של משאלות הלקוחות למתווה עבודה בשטח ולתוצאות מוחשיות שאפשר לראות ולחוש ולהבין אם צלחה בכך או לא. הניסיון הרב של חן אברהמוף בתכנון בתים ועיצובים במסגרת סטודיו 'אדריכלות החן' הוכיח את עצמו שנים רבות עם לקוחות מגוונים ממקומות שונים בארץ.

לכל אזור האופי שלו

לאזורי הארץ השונים יש לא רק תצורת נו שונה אלא גם אופי ואוכלוסיה אופיינית שאוהבת סגנון חיים מסוים ובגללו היא חיה ועובדת שם. כל מי שמגיע לצפון הארץ לא יכול לטעות כשהוא נתקל בשלווה ובנופים המדהימים של הצפון ההררי והמרענן. יש בזה המון השראה על כל מעצבת פנים בצפון שרוצה לעצב בית ללקוחות שלה בסגנון שמתאים לאזור ולאורח החיים שלו. ההשתלבות בנופים היא רק חלק מהסוד של עיצוב פנים מוצלח שקולע לטעם הלקוחות משום שברגע שמבינים מה הם אוהבים בבית שלהם שנטוע בנוף כזה אפשר לזרום אתם לעיצוב שידייק יותר ביצירת הבית שלהם.

חללים דורשים יד מעצבת

חללים בנויים הם כמו קנבס שמציירים עליו אבל בתל ממד, ולכן עיצוב פנים בתים פרטיים הוא כל כך מרהיב כשהוא נעשה נכון ובהתאם לאווירה ולמפרט של כל בית כזה. האומנות של עיצוב פנים יחד עם הפונקציונליות הרבה שחייבת להיות בו הן הסוד המקצועי של מעצבי פנים טובים באמת, שמקשיבים ללקוחות שלהם ויודעים בדיוק מה צריך לעשות על מנת לתרגם את החזון שלהם לפריטים שמונחים בחלל, לצבעים ולפרופורציות נכונות. חן אברהמוף מציעה את שירותי העיצוב והאדריכלות של סטודיו 'אדריכלות החן' לכל מי שרוצה לצאת לדרך מלהיבה בעיצוב הבית הפרטי שלו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here