טיפול פנים לאקנה
קרדיט : canva

גיל הנעורים הוא ללא ספק אחת התקופות שנחשבות ליפות ביותר בחיים, תקופה בה הכל קורה והחשוב מכל הוא להיראות טוב, אבל דווקא בתקופה הזאת ההורמונים נמצאים בהשתוללות ואחת התוצאות היא אקנה בדרגה כזאת או אחרת. כמעט כל בני הנוער סובלים מאקנה , החל מאקנה בדרגה קלה ועד אקנה קשה. טיפול פנים לאקנה יכול להביא לשיפור רב גם באקנה קשה ולהעלים לחלוטין ואף למנוע חזרה של אקנה בדרגות קלות יותר. רבים לוקחים את האקנה כגזרת גורל. חשוב באמת להיות סבלניים עם אקנה אבל אפשר ואפילו כדאי לעזור לפצעים להחלים בעזרת טיפולים המיועדים לכך וכוללים מספר דרכים לטיפול כמו בקליניקה של מרי את יקי קוסמטיקה רפואית.

מה כולל טיפול פנים לאקנה?

כדי לשפר את האקנה באופן משמעותי, טיפול פנים לאקנה צריך להיות קודם כל בנוי ומותאם באופן אישי לכל מטופל. השלב הראשון של הטיפול צריך להיות מורכב מניקוי וחיטוי עמוק של הפצעים עד כדי העלמתם ללא השארת צלקות שהוא דבר חשוב ביותר. לאחר חיטוי וריפוי הפצעים טיפול פנים יכלול חלק של פוטותרפיה: טיפול בעזרת קרן אור. קרן האור פוגעת בחיידקים הגורמים לזיהום שיוצר את הפצעים וזאת מבלי לפגוע בעור עצמו. כך למעשה מטפלים בבעיה מהשורש. לאורך כל הטיפול נעשה שימוש במסכות העשויות חומרים טבעיים לניקוי הפנים כמו גם במסכות הרגעה הכוללות חומרים טבעיים מרגיעים כמו מלפפונים ואלוורה.

לטפל באקנה במקום הנכון והמתאים ביותר

אקנה כאמור אינו עניין של מה בכך. אקנה בכל דרגת חומרה אך כמובן כשהוא בדרגה חמורה יכול להשפיע ולקבוע את המשך חייו של אדם, את בניית הביטחון והדימוי העצמי שהוא קריטי במיוחד בגיל הנעורים. לכן, טיפול פנים לאקנה צריך להיות במקום שמתמחה בתחום ומציע טיפול מקיף ועל סמך שנים של ידע וניסיון. אל תלכו לכל מקום. טיפול פנים לאקנה שהוא לא נכון ומתאים יותיר צלקות לא רק על הפנים (ו/או על מקומות אחרים בגוף) אלא גם בנפש.

מרי את יקי קוסמטיקה רפואית היא קליניקה ותיקה אשר פועלת על סמך ניסיון של 30 שנה, למידה והכשרות רבות בתחום הקוסמטיקה הרפואית. המקום פיתח שיטת טיפול ייחודית לטיפול באקנה שנמצאה והוכחה כיעילה ועושה שיפור משמעותי. מוזמנים ליצור קשר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here