Credit Canva

כל אחד ואחת מאתנו זקוקים אחת לכמה זמן לשירותים של עורך דין תעבורה בשל סיטואציה לא נעימה בעבירות תנועה. ללא ספק מדובר בסיטואציה שגורמת לנו לעגמת נפש אמיתית ולכן חשוב שנהיה מטופלים על הצד הטוב ביותר, ונשכור עורך דין שיכול לסייע לנו מול בתי המשפט. כאשר יש לכם עורך דין טוב, אין באמת סיבה שתרגישו מתוסכלים.

תפקידו של עורך הדין בתחום התעבורה הוא להקל על נהיגה בשלילה או לדאוג לכך שהעונש שנקבל בגין עבירת תנועה יהיה מופחת ככל שניתן, בפרט אם ביצענו את עבירת התנועה בתום לב.

עורך הדין מבין בדיוק מה הסיטואציה אליה נכנסנו והוא יכול לסייע בתחום של ביטול כתב אישום, מחיקת נקודות עבירות תנועה, קיצור תקופת השלילה, קבלת הסדר טיעון, המרת קנס באזהרה ועוד. בחירת עורך דין תעבורה בקריות ובכלל  חייבת להיעשות באופן מדויק ומדוקדק וזאת על מנת שבאמת תקבלו את השירות הטוב ביותר.

איך בוחרים נכון את עורך הדין שלנו?

כאשר מחפשים עורך דין יש לשים לב לנקודות הבאות

  • וודאו שעורך הדין מוסמך באופן פורמלי לעסוק בתחום התעבורה. שיש לו את הבקיאות והניסיון בתחום ובעיקר יכולות לייצוג מול המשטרה ובתי המשפט גם במצבים מורכבים כמו נהיגה בשלילה.
  • אם נעצרתם בשל נהיגה בשכרות או שמא זימנו אתכם לבדיקה של כשירות על ידי המכון הרפואי לבטיחות בדרכים יש לוודא שעורך הדין שאתם שוכרים מתמחה גם בהתנהלות מול המכון הרפואי לבטיחות בדרכים.
  • בדקו מהו שכר הטרחה שאתם משלמים, ובדקו האם זה שכר הטרחה המתאים. אין סיבה שגם תחרגו מהתקציב שלכם כדי לטפל בעבירות התנועה.
  • אם אתם מרגישים שיש לכם חיבור טוב עם עורך הדין שאתם שוכרים, זוהי בהחלט הדרך הנכונה ביותר להצליח בתהליך. וודאו זאת.

על מה מענישים בעבירות תעבורה?

כתבי אישום מוגשים בעבירות תנועה על פסילה, תאונות דרכים, מהירות מופרזת, תאונה של פגע וברח, נהיגה תחת אלכוהול, נהיגה תחת סמים ועוד. עונשים אלו על העבירות כוללים פסילת רישיון לטווח ארוך, פסילת רישיון על תנאי, קנס כספי כבד מאד, נקודות של משרד הרישוי ואף זימון אל בדיקת כשירות אל המכון הרפואי.

בגלל שדיני התעבורה הוא נושא רגיש חשוב שכל מי שזקוק לעורך דין בתחום זה לא יהסס ויפנה אל עורכי הדין המתאימים על מנת שלא ינסה לייצג את עצמו. עליכם לקבל שירות מעורך דין מקצועי וברמה גבוהה המבין בתחום זה על בוריו. ניסיון של עורך הדין ובקיאותו בתחום יכולים להביא להקלה בענישה כמו גם  מחיקת נקודות עבירות תעבורה

משרד עורכי הדין זיאד זועבי הוא מהמשרדים המובילים בתחום התעבורה כבר מעל עשרים שנה. למשרד ניסיון, וותק ומקצועיות ומעניק הגנה וייעוץ משפטיים ברמה גבוהה. צלצלו עוד היום 04-6001866

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here