credit: canva.com

שירותי ייעוץ וליווי עסקי הם מהשירותים הנפוצים ביותר עבור בעלי עסקים בכל סדר גודל. תתפלאו לשמוע אבל מרבית בעלי העסקים הגדולים נעזרים ביועצים ומלווים שונים על מנת לקבל החלטות חשובות בעסק שלהם. לעתים רבות לבעל העסק, בין אם מדובר בעסק קטן, בינוני או גדול, יש מעורבות רגשית בכל הקשור לקבלת החלטות בעסק ולכן במקרים רבים נוטים אלה לקבל החלטות לא נכונות בהכרח לבית העסק. על כן חשוב להיעזר בשירותי ייעוץ וליווי חיצוניים של איש מקצוע מנוסה שיוכל לסייע במתן ייעוץ וחוות דעת ניטרלית לגבי החלטות מסוימות העשויות להשפיע על עתיד העסק. כמו כן יועץ עסקי מסייע הרבה מעבר לכך.

ייעוץ וליווי עסקי למגוון מחלקות בעסק

ייעוץ וליווי עסקי הוא שירות הכולל טיפול במגוון מחלקות העסק. כל אחת מהמחלקות, כל אחד מהמנהלים והעובדים, כולם ללא יוצא מן הכלל הם חלק בלתי נפרד מהארגון וצריכים לעבוד בסנכרון מלא לטובת צמיחת העסק. ברגע שאחד מהעובדים או אחת המחלקות לא עושים את עבודתם כראוי זה עשוי לפגוע בכל שרשרת הפעילות העסקית. כך למשל: עובד שעובד לאט מדי, מחסנאי שלא מוציא את הסחורה בזמן, עובד שנותן שירות לקוחות גרוע שגורם ללקוחות לכעוס על המותג ולעזוב או אפילו תזרים לא טוב של בעל העסק שיכולים לפגוע בכל הפעילות העסקית.

במסגרת שירותי ייעוץ וליווי לעסקים נוגעים בכל המחלקות השונות בעסק: מחלקת השיווק, הפעילות הפיננסית בעסק, מיתוג, מוצרים ושירותים, שירות לקוחות ועוד.

בניית תוכנית עסקית וגיוס אשראי

חלק אינטגרלי מהפעילות העסקית תהיה לשמור על תזרים תקין. לעתים המצב הכלכלי בארגון יצריך גיוס אשראי. לצורך כך חשוב יהיה לבנות תוכנית עסקית מסודרת ומקצועית, שתסייע להגדיל את הסיכוי לקבלת האשראי מהבנקים ו/או מגופי האשראי אליהם פונים. בניית התוכנית העסקית, איסוף המידע והמסמכים, מו"מ מול הגוף הפיננסי לגבי תנאי האשראי ועוד שלבים רבים בהליך ינוהלו על ידי היועץ העסקי שלכם כך שאתם תוכלו להיות בראש שקט ולוודא שאתם מקבלים את תנאי האשראי הטובים ביותר והמתאימים לצרכים שלכם ושל הארגון שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here