credit: canva.com

שירותי הובלות נפוצים מאוד בכל חלקי הארץ ובמיוחד באזור המרכז. הובלות פתח תקווה למשל יהיו שירות חשוב מאוד לתושבי האזור או אלה המעוניינים לגור באזור. שירותי הובלות הם הרבה מעבר להובלה של פריטים כלשהם מנקודה א' ל-ב' וכי חשוב מאוד לבחור חברת הובלות אמינה ומקצועית שתוביל את הציוד שלנו בבטחה.

איך לבחור חברת הובלות באזור?

  • המלצות – הדבר הראשון שנרצה להתייחס אליו הוא המלצות. אם יש לכם חברים או בני משפחה שאתם סומכים עליהם שקיבלו שירותי הובלה מקצועיים ויש להם ביקורת טובה על חברת ההובלות – לכו על זה. במידה ואין אחת כזו נשמח להציג לכם את רשימת ההמלצות באתר של מקדים הובלות.
  • זמינות – חברת הובלות יכולה להיות מוזמנת להובלה בתאריכים מסוימים. בין אם החברה עמוסה יותר או פחות, ייתכן ודווקא על התאריך שלכם יש לחברה הובלה אחרת שהיא תצטרך להיות זמינה עבורה וסיכמה עליה עם לקוח אחר. על כן חשוב מאוד לשריין את התאריך הנדרש לכם מול חברת ההובלות מספיק זמן מראש עבור ההובלה שלכם. עבור הובלות פחות או הובלות של פריט בודד זה פחות משמעותי.
  • סוג ההובלה – לא כל חברת הובלות פתח תקווה מספקת את כל שירותי ההובלות. אם אתם צריכים הובלה של פריט בודד למשל ודאו עם החברה האם יש לה משאית קטנה או טנדר להעברת פריט בודד במחיר סביר כיוון שהחברה לא תעביר פריט בודד במשאית גדולה ועוד במחיר מוזל. דוגמה נוספת היא למשל אם אתם צריכים הובלה עם מנוף למשל – האם החברה מספקת שירות זה?

הובלת דירות בפתח תקווה

הובלת דירה כרוכה בכאב ראש לא קטן ויש הרבה דברים לדאוג להם. דבר אחד שאתם רוצים להיות רגועים לגביו הוא שירות ההובלות. אתם רוצים להיות בטוחים שמה שלא תלוי בכם יהיה לפחות מסוכם וחתום על הנייר כדי שתהיו רגועים שחברת ההובלות תגיעה ביום הנדרש להעברת הציוד שלכם. כדאי יהיה להכין מראש את כל המוצרים בארגזים, שקיות ולפרק את הריהוט הנדרש. לחילופין תוכלו גם לשכור שירות זה מחברת ההובלות בתוספת תשלום.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here