קרדיט PIXABAY

הגדלת הפעילות העסקית של חברת הייטק יכולה להיות משימה לא פשוטה, במיוחד בשוק המהיר והתחרותי של היום, ולכן על מנת להצליח, יש צורך בהרכבת תוכנית שיווקית וביצוע מקצועי של סדרת שלבים בהתאמה למטרות ויעדי החברה.

תוכנית שיווק אישי פרסונאלי לחברות הייטק, שמבוצעת על ידי מומחי פרסום ושיווק דיגיטלי, מסייעת בהגעה לקהל היעד, ביסוס הכרה במותג וצמיחה עסקית.

תוכנית שיווק אישי פרסונאלי לחברות הייטק מתחילה עם הגדרת קהל היעד

הצעד הראשון ביצירת תוכנית שיווק אישית הוא הגדרת קהל היעד, כלומר, זיהוי האנשים שהכי סביר שהם מחפשים את המוצרים או השירותים שלכם, כולל התחשבות בנתונים דמוגרפיים כמו גיל, מגדר, הכנסה, ופסיכוגרפיה כמו תחומי עניין, ערכים והתנהגויות.

בחירת ערוצי השיווק

עם הגדרת את קהל היעד ופיתוח המותג, הגיע הזמן לבחור ערוצי שיווק אישי מתאימים, כולל פרסום ברשתות החברתיות, שיווק בדוא"ל, שיווק באמצעות תוכן, פרסום בתשלום ועוד.

הבחירה צריכה להתאים לערוצים שבהם הכי סביר שקהל היעד שלכם נמצא, ובהתאם לתקציב שלכם.

יצירת תוכן איכותי

יצירת תוכן היא מרכיב קריטי בכל תוכנית שיווקית, והוא צריך להיות אינפורמטיבי, מרתק ורלוונטי לקהל היעד, עם כתיבת מאמרים לאתר, סרטונים, אינפוגרפיקה, מדריכים ותכנים אחרים שמתאימים למותג ולקהל היעד.

הובלת תנועה אורגנית

שימוש במילות מפתח רלוונטיות לפעילות העסקית ביצירת התכנים לאתר, יוביל לתנועה אורגנית בתהליך זול יותר מהצגת מודעות בתשלום, עם תוצאות של הקלקות על הקישור לאתר בתוצאות החיפוש בגוגל, ועם התמיכה של פרסום פרסונלי בלינקדאין ובעמודים עסקיים ברשתות חברתיות חשובות אחרות.

פרסומות בתשלום פועלות לתקופה מוגבלת שתלויה בתקציב השיווק של החברה, והתשלום מתבצע בכל פעם שמישהו לוחץ על המודעה. העלות של SEO היא בעיקר על יצירת התוכן, והסורקים שת גוגל מדרגים את האתר גבוה לאורך זמן, בהתאם לאיכות התוכן, החוויה החיובית של הגולשים, והתנועה האורגנית שמגיעה לאתר.

ניתוח פעילות ברשתות החברתיות

כמו בתהליך ניתוח אתרים וניתוח התוצאות של פרסום בלינקדאין, ניתוח פרסום פרסונלי בפייסבוק מספק תובנות לגבי האופן שבו משתמשים מתקשרים עם התכנים שמופיעים בעמודים העסקיים של החברה.

צוותים מקצועיים של פרסום ושיווק דיגיטלי משתשים בנתונים אלה כדי לזהות אילו סוגי תוכן מניבים את הביצועים הטובים ביותר ואילו פלטפורמות רשתות חברתיות הן היעילות ביותר בהגעה לקהל היעד.

שיווק בדוא"ל

כאשר משתמשים נרשמים לרשימת הדוא"ל של חברה, צוות השיווק אוסף נתונים כגון שם המשתמש, כתובת הדוא"ל, המיקום ומידע דמוגרפי אחר, ומשתמש בנתונים אלה כדי להתאים אישית קמפיינים של פרסום פרסונלי בגוגל ולהפוך אותם לרלוונטיים יותר למשתמש.

קבצי Cookie ופיקסלים למעקב

צוותי שיווק דיגיטלי משתמשים בקבצי Cookie ובפיקסלים למעקב באתרי אינטרנט על מנת לאסוף נתונים על התנהגות הגלישה של המשתמשים, כגון העמודים שהם מבקרים בהם וכמה זמן הם נשארים בכל עמוד.

ניתן להשתמש בנתונים אלו ליצירת מסעות קמפיינים של שיווק אישי פרסונאלי לחברות הייטק עם מיקוד לגולשים על סמך תחומי העניין וההתנהגות שלהם. חשוב לציין את חובת הציות לחוקי הפרטיות והתקנות הרלוונטיים בעת איסוף ושימוש בנתוני צרכנים.

יצירת זהות מותג חזקה: אסטרטגיות שיווק אישיות לחברות הייטק

יצירת זהות מותג חזקה חשובה לחברות הייטק המשתמשות בתוכנית שיווק אישית שמובילה לנוכחות מקוונת חזקה של החברה בתחום מלא במתחרים, לשם בניית אמון עם הלקוחות והעברת הצעת הערך הייחודית. הנה כמה צעדים חשובים ביצירת זהות מותג:

יצירת זהות חזותית

הזהות החזותית העסקית כוללת עיצוב לוגו, ערכת צבעים, טיפוגרפיה ואלמנטים עיצוביים אחרים המשקפים את ערכי המותג והאישיות של בעלי החברה, ורכיבים אלה צריכים להיות עקביים בכל החומרים השיווקיים שלך, כולל האתר שלך, שיווק פרסונלי בלינקדאין ובעמודים העסקיים ברשתות החברתיות האחרות, והקמפיינים הפרסומיים.

קביעת הנחיות מותג

על מנת לוודא עקביות בכל מאמצי השיווק, צוות שיווק דיגיטלי יוצר קבוצת הנחיות מותג שמתארות את האופן בו יש להשתמש בזהות החזותית ובקול המותג, וכל עובדי החברה והשותפים צריכים להיות מעורבים ביצירת חומרים שיווקיים שתואמים את הנחיות המותג.

בניית מודעות למותג

עם ביסוס זהות המותג, יש להתמקד בבניית מודעות למותג באמצעות קמפיינים שיווקיים ממוקדים, מעורבות בתוכנית שיווק פרסונלי בפייסבוק ובעמודים עסקיים אחרים, שיווק באמצעות תוכן וטקטיקות אחרות שמסייעות בהגעה לקהל היעד, עם מסרים שגורמים ללידים מתעניינים לנקוט בפעולה.

ניתוח ואופטימיזציה לאסטרטגיית השיווק

מומחי שיווק פרסונאלי דיגיטלי משתמשים בכלי ניתוח כדי לעקוב אחר תנועת האתר, מעורבות ברשתות החברתיות ומדדי מפתח אחרים, על מנת להבין מה עובד ומה לא, ולבצע התאמות כדי לייעל את תוכנית השיווק.

בשורה התחתונה, המטרה היא ליצור מותג חזק שכולם יכירו

יצירת זהות מותג חזקה היא תהליך מתמשך, וחשוב להעריך ולחדד באופן קבוע את אסטרטגיית המותג ככל שהחברה צומחת ומתפתחת.

עם הקפדה על נאמנות לערכים הבסיסיים העסקיים ותקשורת יעילה של מסר המותג, ניתן לבנות תוכנית שיווק פרסונלי בגוגל ליצירת זהות מותג חזקה ומוכרת שמושכת את קהל היעד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here